۵ راه برای توسعه‌ی کسب و کار اینترنتی

دسته‌بندی:

کسب‌وکار آنلاین فوق‌العاده است. دسترسیِ این نوع کسب‌وکار بسیار گسترده‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی خیابانی و مجتمع‌های تجاری است. با وجود این دسترسی گسترده، هنوز بسیاری از کسب‌وکارها با دشواری به کار خود ادامه می‌دهند.
در این مطلب به چند راهکار می‌پردازیم که می‌تواند به موفقیت شما در توسعه فضای کسب و کار اینترنتی کمک کند.

۵ راه برای توسعه کسب و کار اینترنتی

۱. در مورد بازار هدف تحقیق کنید.

هیچ چیز به اندازه‌ی شناختن بازار هدف به موفقیت شما کمک نمی‌کند. کسب‌وکاری که بازار خود را بشناسد محصول خود را هم می‌شناسد و می‌داند چگونه برای آن بازاریابی کند. شناخت بازار لازم است تا یک کسب‌وکار به جای تقلا برای زنده ماندن، رونق بگیرد و پیشرفت کند.

۲. تامین‌کننده‌های محلی را پیدا کنید.

حتی اگر کسب‌کار شما بین‌المللی باشد، تامین‌کننده‌های محلی به شما کمک زیادی خواهند کرد. خرید از تامین‌کننده‌های محلی بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود. وقتی با آنها ارتباط شخصی برقرار کنید چه بسا به شما تخفیف هم بدهند.

۳. راه‌های پرداخت بین‌المللی را در نظر بگیرید.

وقتی چند راه مختلف برای پرداخت دارید کار مشتری راه می‌افتد. مشتری می‌تواند بهترین راه پرداخت را انتخاب کند. وقتی با مشتریان بین‌المللی سروکار دارید باید فرایند تسویه را تا جای ممکن آسان کنید.

بیشتر بخوانید: صفحه‌ی تسویه و ۱۰ راه برای بهبود آن

۴. ارائه‌دهندگان حمل‌ونقل محلی را در نظر بگیرید.

رویکرد محلی برای ارسال هزینه‌های کلی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این ارائه‌دهندگان حمل‌ونقل محلی محدوده‌ی خود را بسیار بهتر از شما می‌شناسند و به همین دلیل کالا را زودتر به دست مشتری می‌رسانند. برقراری ارتباط‌های شخصی در اینجا هم به شما کمک می‌کند.

۵. برای بازاریابی مشتریان بین‌المللی برنامه‌ریزی کنید.

گاهی اوقات کسب‌وکار اینترنتی به تجارت با آنسوی آب‌ها تبدیل می‌شود. تجارت فرامرزی بازیگر بزرگی برای کسب‌وکارهای اینترنتی است و داشتن یک برنامه‌ی راهبردی بازاریابی می‌تواند نرخ تبدیل بین‌المللی شما را به طور جدی افزایش دهد.

با عمل به این راهکارها شانس کسب‌و‌کار خود را برای رقابت افزایش خواهید داد. تجارت الکترونیک به شیوه‌ای کاربردی برای کسب‌وکار تبدیل شده چرا که سهل‌الوصول است و تمام دنیا را پوشش می‌دهد، چیزی که پیش از این برای اکثر کسب‌وکارها غیر قابل انجام بود.

آیا در حال حاضر از این راهکارها استفاده می کنید؟ تجربه‌ی خود را با ما در میان بگذارید.

کتاب رایگان

«۳۴ راهکار که بازدید و کیفیت فروشگاه اینترنتی‌تان را بالا می‌برند»

پیام و یا پرسش‌تان را بنویسید.